LIVRARE
Produsele se livrează doar pe teritoriul României.
DERMACARE SRL își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor, prin contactarea prin email sau telefonică a clienților în maxim 48 ore.
Dacă o comandă nu este confirmată în două zile lucrătoare, DERMACARE își rezervă dreptul de a anula această comandă.
1. Termenul de livrare este de maximum 3 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. Este posibil ca, în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul disponibil în depozit să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situație, veți fi notificat telefonic pentru fiecare caz în parte.
2. Produsele comandate pot fi livrate prin curier rapid, cu plata ramburs. În București, livrarea se va face prin agenții DERMACARE.
3. Livrarea în București este gratuită pentru comenzile cu o valoare mai mare de 50 lei. Pentru comenzile sub 50 lei se percepe o taxă fixă de 18 lei (TVA inclus).
4. Livrarea prin curierat rapid în restul țării se va factura un cost de transport fix de 21 lei (TVA inclus) pentru fiecare comandă. În cazul livrării cu ramburs, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului în prezența curierului. Dacă sesizați nereguli, înregistrați-le în prezența curierului într-un proces verbal pe care îl expediați apoi pe adresa noastră. Vom avea astfel posibilitatea, în aceasta situație neplăcută, de a remedia eventualele probleme apărute în timpul transportului, pe baza procesului verbal de constatare.
5. Coletul poate fi desfăcut numai după acceptarea și achitarea rambursului. Garantăm conținutul coletului în conformitate cu comanda dumneavoastră.
6. Eventualele sesizări (legate de garanție, returnare, schimb, livrare) pot fi soluționate prin intermediul departamentului de relații cu clienții. Acesta poate fi contactat zilnic, de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00, la numărul de telefon afișat în secțiunea „Contact”.
7. DERMACARE.COM.RO distribuie produsele doar pe teritoriul României și acceptă doar cumpărători din România. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună și corespund cantitativ și calitativ cu ceea ce s-a comandat. Recepția este făcută în momentul semnării documentelor fiscale legale ce însoțesc coletul. Factura constituie contract de vânzare/cumpărare conform legislației românești în vigoare.
DERMACARE își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrarea produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de DERMACARE care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.
CALITATE
Toate produsele comercializate prin site-ul dermacare.com.ro sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastră să corespundă unui nivel calitativ cât mai înalt, acestea sunt strict verificate înainte de ambalare în vederea livrării. Chiar și în condițiile de maximă atenție, pot apărea probleme. Astfel, pentru ca dumneavoastră să puteți cumpăra fără riscuri, toate produsele defecte din fabricație, fără a prezenta semne de uzură, vor fi schimbate fără costuri suplimentare, în cel mai scurt timp posibil.
PROBLEME LEGATE DE COMANDĂ ȘI ALTE RECLAMAȚII
Daca aveți probleme legate de o comandă care nu par a fi rezolvate prin e-mail sau cu ajutorul consultanților noștri în vânzări, puteți lua legătura cu noi, pentru o conciliere internă gratuită, prin email la adresa office@dermacare.com.ro sau la numărul de telefon: 021 327 00 65.
Vă mulțumim!